• Eénjarige Bloeiers
  • Groepsbeplanting
  • Hagen
  • Bomen
    • Laanbomen
    • Zuilbomen
    • Fruitbomen
    • Struikbomen
  • Graszaden (zoden)
  • Accessoires

Herroepingrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product te retourneren, mits ongebruikt, onveranderd en indien mogelijk voorzien van zijn originele labels, verpakkingen, etc. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via sven@natuurlijkbloeiers.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. De klant kan geen beroep op zijn herroepingrecht doen, indien het geleverde product door zijn aard niet kan worden teruggestuurd of snel kan bederven of verouderen.

Formulier herroepingsrecht

 

Garantie

Onze planten worden speciaal voor u geselecteerd bij onze gespecialiseerde kwekers in binnen en buitenland. Op deze manier bent u verzekerd van gezonde planten. Elke tuinplant heeft bij ons groeigarantie. Mocht de plant binnen twee maanden geen leven meer vertonen, neem dan contact met ons op. Op planten uit de volle grond geven wij tot 1 juni garantie, de plantperiode voor de volle grond planten loopt van november tot april. Op elke plant in pot, besteld op Natuurlijk Bloeiers.nl, zit twee maanden groeigarantie.

 

Klachtenafhandeling

Indien u onverhoopt toch een klacht heeft kunt u deze melden via ons emailadres: sven@natuurlijkbloeiers.nl. U krijgt van ons dan altijd een ontvangstbevestiging en wij gaan samen met u op zoek naar een passende oplossing. Mochten wij er echt niet uitkomen dan kunt u aankloppen bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sven@natuurlijkbloeiers.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Contactgegevens

Natuurlijk Bloeiers
Wijzend 36a
1688 JA Nibbixwoud
t: 06-13668501
sven@natuurlijkbloeiers.nl

Routeplanner
Btwnr. NL002257064B43 (btw-id)
Kvknr. 58193383

 

Neem contact op


 

 

Zoeken


 

zomerbloeiers

voorjaarsbloeiers

Planten in Noord Holland?

Algemene voorwaarden

 

Privacy Policy Natuurlijk Bloeiers

Klantenservice

Social media


Facebook Facebook
LinkedIn LinkedIn

Copyright 2022 - Natuurlijk Bloeiers
Inloggen | Ziber Shoplin | Ziber - PSD naar html | Design by Studio Melkkoe